مهارت هاي لازم براي تبديل شدن به يك مدير موفق
1- انگيزه
انگيزه يكي از موارد مهم در محيط كار است و بايد حتماً كارمندان يك شركت انگيزه ي كافي براي انجام كارها داشته باشند. بنابراين يكي از ويژگي هاي يك مدير موفق دادن انگيزه به كاركنان است.
مديرهايي كه مي توانند در كاركنان خود انگيزه ايجاد كنند، در واقع با تعامل مناسب با اعضاي تيم و كاركنان و با روش هاي حرفه اي و ماهرانه رضايت كاركنان را افزايش مي دهد و باعث مي شود كه كاركنان احساس رضايت بيشتري نسبت به خود و كارشان داشته باشند.
در واقع مسئول منابع انساني كه وظيفه ي استخدامي افراد را بر عهده دارند بايد بتوانند نقطه قوت افراد را شناسايي كنند و در راستاي تقويت بيشتر نقاط قوت افراد گام بردارند.
يك مدير عالي به حوزههايي كه جاي بهبود دارند نگاه و توجه ويژهاي دارد. او همچنين ميداند كه با مسائل مختلف چطور برخورد كند. يك مدير موفق بايد سعي داشته باشد تا كارمندان را به تشويق به ايجاد تغييرات سازنده كند، نه اينكه به ضعفها و كاستيهاي آنها تمركز كرده و آنها را دلسرد كند.
2- حرفه اي گري
3- مهارت حل مشكلات
4-ارتباطات
5-مهارت هاي فني
6-خلاقيت و نوآوري
براي اطلاع از تازه هاي تكنولوژي به لينك زير مراجعه كنيد:
https://modern-tech.blogsky.com/
- شنبه ۰۲ بهمن ۰۰ ۱۱:۱۹ ۵ بازديد
- ۰ نظر